Віровчення церкви євангельських християн-баптистів "Дім Євангелія" міста Біла Церква.

І. Про Слово Боже.

Ми віримо, що Слово Боже (Біблія) 39 книг Старого Завіту і 27 книг Нового Заповіту є єдиним і істинним, непогрішним і авторитетним, достатнім і завершеним одкровенням Божим, богодухновенным в його оригінальних текстах. Святий Дух настільки керував авторами, що, не дивлячись на індивідуальність характеру і відмінності в стилі написання, кожне слово, записане ними, є Словом Божим в цілому і в окремих його частинах.

2 Пет.1: 21 "Бо пророцтва ніколи не було з волі людської, а звіщали його святі Божі мужі, проваджені Духом Святим."

І виключає будь-які нові одкровення, всякі збільшення до Слова Божу або збавляння від нього.

Іс. 8:20 "До Закону й свідоцтва! Як вони не так кажуть, як це, то немає для них зорі ранньої!" 

Об'явл. 22:18-19 "Свідкую я кожному, хто чує слова пророцтва цієї книги: Коли хто до цього додасть що, то накладе на нього Бог кари, що написані в книзі оцій. А коли хто що відійме від слів книги пророцтва цього, то відійме Бог частку його від дерева життя, і від міста святого, що написане в книзі оцій."

ІІ. Про Бога.

Символ віри.

Ми віримо в єдиного Бога, Батька Всемогутнього, Творця неба і землі, усього видимого і не видимого, і в єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божа Єдинородного, від Батька народженого раніше усіх віків, Світла від Світла, Бога істинного від Бога істинного, народженого не створений, єдиносущний батько, через який все створено. Заради нас, людей, і заради нашого порятунку Святого, що зійшов з небес і утілився від Духу, і Марії діви і що став людиною; розіпнутого за нас при Понтії Пілатові, такого, що страждало і похороненого, воскреслого в третій день по Писаннях, восшедшего на небеса і що сидить одесную Батька, Знову прийдешнього із славою судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця. І в Духу Святого, Господа Животворящого, від Батька і Сина витікаючого, Якому в місці з Батьком і Сином личить поклоніння і слава, Який віщав через пророків.

1.Бог Отець.

 Бог Отец є перша особа у Божественній Трійці, яка управляє усіма подіями згідно соєю волі і благодаті.

1 Кор.8: 6 "та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним.".

Він творець усього видимого і невидимого, рухомого і нерухомого Бут.1: 1-31. Єф.3: 9. Будучи єдиним абсолютним правителем всесвіту. Він суверен в творінні, провидінні і спокутуванні Пс. 102: 19.

Рим.11: 36. "Бо все з Нього, через Нього і для Нього! Йому слава навіки. Амінь.". Його батьківство визначається положенням в Трійці і відношенням до людства. Як Творець Він є Батько для усього людства. Єф.4: 6 "один Бог і Отець усіх, що Він над усіма, і через усіх, і в усіх." але Він також є і духовний Батько, тільки для вірян. Рим.8: 14 "Бо всі, хто водиться Духом Божим, вони сини Божі". 2Кор.6: 18 "буду Я вам за Отця, а ви за синів і дочок Мені будете, говорить Господь Вседержитель!". Він призначив все, що відбувається, для Своєї слави.

Єф.1: 11 " У Нім, що в Нім стали ми й спадкоємцями, бувши призначені наперед постановою Того, Хто все чинить за радою волі Своєї,"

Він невпинно управляє усіма істотами і подіями 1Пар.29: 11 "Твоя, Господи, могутність і сила, і велич, і вічність, і слава, і все на небесах та на землі! Твої, Господи, царства, і Ти піднесений над усім за Голову!". Будучи суверенним в творінні Бог, в той же час, не є автором або творцем зла і гріха. Він ненавидить гріх. Авв.1: 13. Іоанн.8: 38-47. Він також не зменшує відповідальності за гріх усіх мислячих істот 1Пет.1: 17. Бог Отец по Своїй милості обрав раніше створення світу своїх дітей, які є Його власністю для вічного порятунку Єф.1: 4-6. Він прощає гріхи усіх, хто приходить до Нього через Ісуса Христа і є Батьком, прощеных грішників. Ів.1: 12. Рим.8: 15. Галл.4: 5. Евр.12: 5-9.

2.Бог Син.

Ісус Христос є друга Особа у Божественній Трійці. Він має усі характеристики Бога рівного Богові - Батьку в значущості і вічності. Іоанн.10: 30; 14: 9. Ми віримо, що Бог- Батько створив все по волевиявленню волі Своєї через Ісуса Христа, Сина Свого, яким все існує і діє. Ми віримо, що при Боговтіленні Христос добровільно відмовився користуватися своїми Божественними привілеями, але не втратив своєї Божественної суті ні в якому ступені або мірі. При втіленні друга особа Трійці стала повністю подібною до людини і стала Боголюдиною. Філ.2: 5-8. Кол.2: 9. Ми віримо, що Ісус Христос в нерозривній єдності сполучає в Собі якості властиві людині і Богові. Мих.5: 2. Ів. 5: 23. Кол.2: 9. Ми віримо, що Ісус Христос народився від діви Іс.7: 14. Матв.1: 23-25. Лук.1: 26-35. Він був Богом в плоті Ів.1: 1, 14. Метою втілення було відкрити Бога людям, звільнити людину від рабства гріха і відновити царство Боже на землі. Пс.2: 7-9. Ис.9:6, Ів 1:29, Фил. 2:9-11, Евр.7:25-26, 1 Пет. 1:18-19.

Ми віримо, що Ісус Христос вчинив наш порятунок через пролиття Своєї жертовної крові померши на хресті, зробив це добровільно, ставши замісною і спокутною жертвою. Ів. 10: 15. Рим. 3: 24-25. 5: 8. 1Пет.2: 24. На підставі жертовної смерті Ісуса Христа, грішник який увірував в Ісуса Христа, як у свого особистого Спасителя, звільняється від покарання і влади гріха, а в майбутньому і від самої присутності гріха, оголошується праведним і входить в сім'ю Божу. Рим.3: 25. 5: 8-9. 2Кор.5: 14-15. 1Пет.2: 24. 3: 18. Ми віримо, що наше виправдання здійснене Його буквальним, фізичним воскресінням з мертвих і що Він зараз знаходиться в одесную Батька, будучи нашим Заступником, Заступником і Первосвящеником. Матв.28: 6. Лук.24: 38-39. Дії.2: 30-31. Рим.4: 25. 8: 34. Евр.7: 25, 9: 14. 1Ів.2: 1.

Ми віримо у буквальне тілесне воскресіння Ісуса Христа по Писанню. Воскресінням Ісуса Христа з мертвих, Бог Отец підтвердив божественність Ісуса Христа. Факт воскресіння також довів, що Бог Отец прийняв спокутну справу Свого сина на хресті. Крім того, тілесне воскресіння Ісуса Христа є гарантією майбутнього життя через воскресіння для усіх вірян. Ів. 5: 26-29. 14: 19. Рим.1: 4. 4: 25. 6: 5-10. 1Кор.15: 20,23. Ми віримо, що Ісус Христос, повернеться, щоб забрати свою Церкву, яка є тіло Його. Дії.1: 8-11. 1Фес.4: 13-18. Об.20.

 3.Бог Дух Святий.

Ми віримо, що Дух Святий є третьою особою Божої Трійці, що має усі атрибути Бога, включаючи інтелект 1Кор.2: 10-13, емоції Єф.4: 30 волю 1Кор.12: 11. Він нескінченний. Евр.9: 14, всюдисущий Пс.139: 7-10, всеведущ Іс.40: 13-14, всемогутній Рим.15: 13 і істиний Ів. 16: 13. В усіх божественних Дух Святий дорівнює Батьку і Синові Матв.28: 19. Дії.5: 3-4. 28: 25-26. 1Кор.12: 4-6. 2Кор.13: 14. Єр.31: 31-34. Евр.10: 15-17. Ми віримо, що служіння Святого Духу передусім виражається в одкровенні Божої волі усьому людству. Дух Святий діяв в творінні (Бут.1: 2), у втіленні (Мв.1: 18), у формуванні Писання (2Пет.1: 20-21), і у справі порятунку (Ів.3: 5-7).

Ми віримо, що в день П'ятидесятниці почалося особливе служіння Святого Духу - творіння церкви. Цього дня Дух Святий зійшов від Батька як було обіцяно Христом (Ів.14: 16-17; 15: 26), щоб почати і надалі довести до завершення влаштування Тіла Ісуса Христа, тобто. Його церква (1Кор.12: 13). У сферу служіння Духу Святого входить: викривати світ в гріху, правді і суді, прославляти Господа Ісуса Христа і перетворювати вірян в образ Ісуса Христа (Ів. 16: 7-9; Дії.1: 5, 2: 4; Рим.8: 29; 2Кор.3: 18; Єф.2: 22).

Ми віримо, що Дух Святий є надприродним і суверенним виконавцем дивовижного акту відродження і хрещення (занурення) кожного вірянина в Тіло Христово. Святий Дух мешкає у вірянах а також освячує, наставляє, наділяє силою до служіння і зафіксує в день спокутування (Рим.8: 9; 2Кор.3: 6; Єф.1: 13). Святий Дух є Учителем, Який керував апостолами і пророками, коли вони записували Боже одкровення, Біблію. Дух Святий поселяється в кожному вірянинові у момент порятунку (народження зверху) (Єф.1: 13-14). Кожен народжений зверху покликаний виконаються Святим Духом, тобто підпорядковувати усі сфери свого життя Його присутності і водійству. (Ів.16: 13; Рим.8: 9; 2Пет.1: 19-21; Ів.2: 20,27).

 

 

. . . . .